Friday, July 1, 2011

yesterday and today

smalam (khamis malam jumaat) mimpi mak wat kali ke-2.. mmg x clear mimpi 2 n aku x leh igt bnyak..yg aku tau aku mengucap 2 Kalimah Syahadah dgn mak..camne ntah..

today dpt ofer letter naik gaji..Alhamdulillah, aku x expect plak dpt tnggi camtu..even pd org lain x brape tnggi tp mmg aku syukur sgt2..

n today aku slh wat decision, aku stopkan shipment sbb ade quality issue, pdahal aku leh solvekan cara lain dlu..da panik org production n aku kene pnggil dgn boss msuk bilik die..

minggu dpn InshaAllah aku trun KL..2 org kawan aku kawen, nsb 1 mase yg sme, sorang kat shah alam sorang kat seri kembangan..jimat duit cost..ruhana liyana n fazlan nasril n pasangan mereka, congratz!

road tax aku nak mati, da kene renew, da stahun rupenye kete aku yg hilang 1 rim 2..

aku x tgk transformer lg..

2 je la kot nak ckp..

No comments: