Friday, May 15, 2009

bengong

adoii..arini mcm2 aku go thru..antaranye;

ketawa tebahak2 -
gara2 en azam yg sengal 2..skt prut aku..1 ofic ni asik gelak sbb die je..da la asik nme aku je yg die sbut..

sedih-
aku x dpt nak handle driver2 holcim..en azam kate aku kene kencing ngan driver, mcm2 die ckp..tp yg len sume back up aku..dorang kate jgn layan manager yg gile ni..

senyum memanjang-
sbb stiap kali ade org dtg ofic mst bwk brite baik..

kesian n nak nangis-
sifat ni mmg sejak azali aku xleh nak elak..td ade meeting dgn tender utk projek kat jimah power plant..denga kate en murali nak besarkan 'empayarnye' kat jimah so nak buat ofic kat sne..rmai gile dtg td utk dptkan tender 2..sumenye mcm nak amik ati kitorang,senyum2..bese la kan..tapi td aku ade nmpak sorang yg bdn besar dan prut die buncit(xde la terbuncit kat dunia)..klu die x dpt tender 2 mst aku mcm nak nangis..aku mmg camtu..asal nmpak org gemuk camtu kene buli ke,x dpt yg diinginkan ke,dlm kesusahan ke aku akan menangis..kdg2 merah je mata..aku x tau nape..even aku tgk cite kat tv org gemuk kene buli,aku akan menangis..apetah lg klu org gemuk 2 menangis..aku x smpai ati nak tgk muke die..aku x tau nape..smpai skang aku arap org gemuk 2 dpt tender..

sunyi-
aku da x nampak bdk 2 og yg intern kat sni lg..dorang kene duk kat corporate ofic kat jb sbb dorang xde kene mengena ngan plant kat psir gdg..lgpun dorang xde tempat tnggal kat sni..

happy-
mlm ni aku nak blk umah,kulop amik..leh aku amik gamba kat tenga jln...

2 comments:

Anonymous said...

aku slalo kne buli ko x nangis pn...mkne nye aku x gmok or ko x kesian kt aku..huhu...mas

ana said...

mas,ko bkn gemok,ko chubby..ble mse plak ko kene buli..ko buli aku ade la..dgn suara harimau ko 2 aku yg tkut..huhu