Monday, May 11, 2009

di awan biru

Issabella adalah kisah cinta dua dunia
Mengapa kita berjumpa namun akhirnya terpisah?
Siang jadi hilang ditelan kegelapan malam
Alam yang terpisah melenyapkan sebuah kisah

2 je la lagu yang aku tau dr kumpulan search..xde la fanatik sgt tp dpt tiket free g je la..dlm mse seminggu tiket abis dijual..6000 audiences..aku dpt standing in front..adoi, peminat2 amy search mmg gile2 ar..rockest la katekan..1 suara pun aku x kuar,diri je mcm org bisu..yang lain sume telonjak2..akak n abg ipar aku duk kat atas..aku saje je xnak ggu dorang, lgpun diri kat dpn dpt amik close-up pic..sblum msuk dewan ade double spotcheck..siap ade scanner utk detect camera yg dorang bwk..bnyak gile kmera kene tahan..luckily kmera aku x kene amik..aku wat mcm handbag n ble die scan aku sembunyi kan skt..die x dpt detect maybe sbb diselindungi perut buncit abg ipar aku..haha. in the middle of concert aku amik gamba pastu ade security tenampak, then aku wat muke ksian..pastu die lpskan..agaknye sbb aku well behave kot kat situ..antara beribu2 org yg bediri 2 aku rse aku sorang je yg diri mcm tunggul..da la aku bnyak x tau lagu2 search..tp thumbs up utk lagu isabella..mmg bez gile die nyanyi..aku pun tepegun gak tgk amy bwk lagu isabela..













ni akak aku amik,bape kali la aku ckp suh amik full ngan poster..ttp x jd,tp xpe la..


abg ipar aku keje kat celcom,2 yg dpt discount..hehe

No comments: