Tuesday, September 15, 2009

Al-Fatihah utk arwah Mohd Amin Abdullah

15 September 2009, Mohd Amin Abdullah meninggalkan kite utk slamenye..arwah meninggal pd bulan Ramadhan yg penuh berkat dan mulia ini di surau..kali terakhir mereka nmpak arwah selepas solat terawih..sungguh sygnye Tuhan pd arwah..

Mohd Amin B Abdullah ade la rakan seperjuanganku di UPM ni..sbg classmate arwah,aku amat tdk percaya dgn pemergian arwah yg pergi tibe2 tnpa tnda..arwah seorg yg pendiam pd 1 ketika dlu,tp sejak msuk 3rd yr arwah agak agressif..bile da final yr ni aku jarang skali nmpak arwah di kelas..

aku rse sebak sgt bile pergi rumah mayat di hospital serdang..die meninggalkan skeping surat..antara isinye.."seandainye aku meninggal dunia,aku ingin meminta maaf kepada keluarga, kwn2 dan sesiapa saje yg aku pernah buat dosa"..bertuahnye ko sahabat dpt meminta maaf dan aku rse sumenye telah memaafkan ko..InshaAllah..

kebnayakan gamba2 kat bwh ni adelah gamba mse kitorang 1st yr bersame2 arwah..


in red

ni kali terakhir aku jumpe arwah,berbuka puasa bersame di rumah sewa..2nd from right

group discussion mse 1st yr di fakulti


in the middle



will miss u dear~

No comments: