Saturday, September 5, 2009

ko milikku

bgun tdo aku trus g toilet 'melepas'
4 kali berturut2
1 kali = 1/2 jam(average)
berat = maybe 1 kg kot
perut aku yg comel 2 jd kusam n leper
aku tegolek2 menahan kebas dikaki akibat cangkung lme sgt
aku terkesima sbb otot aku kejang akibat drp meneran yg melampau
tenaga aku di flush bersame waste2 itu
aku x bemaya
elysa pun bertanye : nape x msuk toilet OKU??

pegi bazar utk balas dendam
ni setan punye pasal la ni ajar aku dendam2 ni..
aku melantak murtabak + nasi grg cili padi + telo mata sparuh masak + nasi putih + ikan asam pedas + bendeh masak pedas + ulam raja..

dan mlm ni aku trime akibatnye lg
sbb ikut ajaran setan-tamak
sesungguhnya toilet aras 2b milik aku mlm ni..yeay

2 comments:

joyah sepot said...

huhu..gila champion ko...hehehe..mesti senak tahap gaban perut ko lpas mkn...huhuh

ana said...

tau xpe..huhu