Tuesday, January 26, 2010

hobi baru

saya ade hobi baru
hobi saya ialah lepak kat lab IT smpai x igt dunia
mmg seronok gile
donlod ape2 n sbanyak mne yg sy suke dgn lajunye..
hobi ini mmg berkesan utk elak sy tdo di blik..
dan hobi ni agak berkesan utk sy ade kesedaran psal fyp sya..
stiap kali online, saya akan jengah skejap ke science direct or scopus utk cr journal psal fyp..
klu kat blik mmg x kan wat begini..
sbb intenet kat kolej lemah tenaga batin..
tp 80% mse ni sy gunekan utk fun2..hahahaha.

o ya, smlm g usha P1W1 wimax..
emm, kat upm xde lg coverage..
katenye maybe ujung bln january or februari nt bru siap
aish, tepaksa tnggu lg....
teringin nak beli usb 2..
tp org 2 ckp modem yg besa gedabak lg bgus sbb tarikan sgt kuat..
aku pentingkan klajuan n kcepatan x kire dr segi aspect ape pun..
tp klu gune usb sng bwk time travel mne2 nt
tp klu lembab nt wat aku hlg iman je lg x gune kan..
so bek amik modem gedabak 2..
emm..xpe2, akan ku usha kamu lg whai broadband2 sekalian..


p/s: da final sem ni kene la rilex2 n malas2 skit..

No comments: