Tuesday, February 2, 2010

they come n make me smile

the second n last day..ble balik sume suke je..ceh


second from rite 2 slalu pkul aku..die je la yg aku x dpt lawan balik..sgt kuat

botanical garden~


last weekend my ex classmate (f4 n f5) came to UPM..dlu ajak jumpe sume bz but then xde hujan xde ribut they called wanted to overnite in my room..unexpected but i was so hepy..mcm tau2 je aku tenga sdh n a bit lonely..they came n make me smile again..3 org ni mmg kwn baik aku..1 kelas n 1 meja..kitorang mmg dikenali sbg 1 geng..

after 6 yrs since we met at high school, not much changes in them..everything are like be4..laugh, laugh n laugh..befriends wt them make me laugh so much..siyesly..we neva been serious in life..owayz make jokes n laugh..honestly, life become simple if we're together..

kitorang mmg 1 kepala, 1 jiwa..ape yg beznye ttg dorang ni, they neva looked down on my frenship..mrajuk2 mmg bese..owayz fought over a small matter tp kitorang x pnah separate..klu mrajuk pun still mkn sme2, do everything together..dlu, aku slalu gak buli dorang..but now dorang da take revenge..mse dorang dtg, sume keburukan aku dorang reveal..ish2..geram gak aku..sume asik ckp psal aku je..dorang da mkin talkative..but it's wat i like abt them..suke mengata org, tp hati dorang sgt baik..siyesly kind.

they come n make me smile again~i was so hepy then..

No comments: