Sunday, April 18, 2010

achik spin meninggal dunia



Penyanyi Achik Spin atau nama sebenarnya Abdillah Murad Md. Shari, 27, meninggal dunia dalam kemalangan ngeri di KM 14.7 Lebuh Raya Kajang-Seremban (LEKAS) pd 17april jam 6.15 ptg td..Achik meninggal dunia di tempat kejadian selepas mengalami kecederaan parah di kepala dan beberapa bahagian anggota badan..Allahyarham dikatakan tercampak keluar dari kenderaan, yang kemudiannya terbakar dan meletup..

~Hadirlah mustika, pujaan hatiku, ingin kukatakan ku cinta padamu~


terkelu aku bce achik spin meninggal dunia..dlm bnyak2 artis yg mninggal ni la post 1st yg aku wat..mane x nye, arwah achik spin ni feveret aku mse form1 lg..cme skang ni da x slalu up-to-date ngan crite hdp die sbb da mcm xde lgu bez skang n ble nak karoke duet lgu die, sorang pun xtau..tp siyesly aku sgt suke lgu die..aku siap beli karoke dvd lg dlu..mmg indah je dlu klu nyanyi lgu2 die..aku hafal tau smpai skang..siap tulis lirik cntik2 lg dlm buku spesel aku..sape nak duet ngan aku lgu2 achik spin n nana ajak je aku..anytime! Al-fatihah..



No comments: