Saturday, May 8, 2010

last

today (8 may 2010) the last day aku kat UPM, K11, and eng faculty..starting from 1st July 2006 until now, there are so much road that i've gone through in completing my 4yrs degree of chemical engineering..the bitter one and also the sweatest one, they changed my life..

kolej x de karen n now aku kat eng faculty utk plug in laptop n of coz utk men tenet..my sis told me that she will arrive at nite to pick me up..aku keseorangan g sne sni ngan kete kulop..mkn sesorang, drive kete sesorang, g faculty sesorang n nyanyi sesorang..skang ni aku tenga lencun gile..bru lepas mandi hujan lebat gara2 nak tutup tngkap kete kulop..sume org xde arini..sume da balik..kulop plak g kedah..i'm lonesome lady rite now..sejuk gile bai dgn kekuatan air-con kat discussion room ni..haih~

k la, sedih utk di upload (poyo je), but here are the last moments captured as i live here in upm as a student..i will miss u ol dear~



mase ni x sume dpt amek gamba..yg aku igt arfah xcident n rmai gak yg tlg die anta g klinik..so x rmai yg ade time ni..kitorang la plg x skema n plg becok..ngan pkai sluar jean n slipar la, susunan pun x btol..yes, we cheezy..



ok, ni rumet aku slame 2 tahun..die ni junior setahun dr aku..dlm 2 thn aku rumet ngan die maybe 50 patah perkataan (maybe eh) kitorang bercakap sesame sndiri..nak wat camne, bkn aku yg smbong, tp die sgt tkut ngan aku..aku x grg k (skitla)..mmg aku suke terjerit2 mcm org gile ngan memba2 aku tp aku x pnah pun tnggi sore kat die n kitorang x pnah begado..n die sgt hormat aku as a sister..


ni last moment aku ngan minah flirty ni..will miss u..jumpe kat sabah k..


ok, yg pkai tdung htm ni name die jojie..jojie ni x suke org pnggil nme die jojie..die akan menjadi sgt mrh ble org pnggil die jojie..but jojie suits her better..


ni plak, the thin devil..die sgt kurus beb..supemodel woo...mulut die kecoh skit..suke nak kalut klu jd ape2..ni sbenanye die tenga kalut sbb bapak die x dtg lg amik die balik..ni namenye wawa donggung..eirul like dis~


ni mse aku tenga present final yr project..mule2 berdebar gile kaw2..mane x nye, aku dpt examiner garang woo..tu x leh ni x leh..but then die ok plak time tuh..tp aku x tau la ape jd ngan markah aku..

fuh, akhirnye aku dpt menyiapkan fyp aku stelah bnyak rintangan yg aku tempuh..cewwah..btol la, bnyak rntangan tau..mcm2 berlaku..sume benda aku wat sndiri..hrapkan org industri bg aku procedure wat experimen tp dorang pun xtau..dgn nak apply xrd setahun aku tunggu..pastu tenga bz nak siapkan, mak aku msuk hospital..tp Alhamdulillah, aku dpt anta gak thesis ni n mak aku pun da ok..


ni kat exam hall..mse ni last exam aku sbg student..jurutera dan masyarakat..bygkan kitorang x blaja ape pun sbb lecturer kami x bg ape2 utk diajar..huhu..n lg ksian sminggu-2 sblm exam lec kami msuk hosptal..da la time ni aku balik umah 2 kali sbb nak jge mak aku..balik2 aku trus exam..nsb bek gak aku x bce sgt bku yg bru dibagi sminggu sblm exam.. soalan die x payah bace pun xpe..bkn sng tp mmg xde dlm bku..


ni last kelas kami..bk16..dr 1st yr smpai la final yr, bk16 la tmpt kami blaja..aku rindu sme kelas ini..huh


hobi aku karoks smpai xde sore..ni last kami karok..lpas ni da xde da..haih~



aku bergambar ngan kete kesayangan..6409..bufday aku 2 (6 april)..kete ni la bnyak bg kenangn..bkn kenangan aku ngan kulop je tp ngan dorang ni skali.sape yg x pnah nek kete ni..bnyak sgt jasa..x leh kene kutuk, konfem enjen x leh stat..kene sentiasa puji..kete ni bernyawa woo..


ni kat i-city shah alam..kitorang mmg suke kluar cr tmpat cntik n bergamba spuas2nye..nt ble sume da keje ssh nak hang out sesame lg kan..

mse ni aku bru beli lens baru (share ngan org)..kat kawasan ni ari2 aku lalu mse nak g mkn kat ss..n mse ni last day aku ngan dila shooting gamba kat sni..dr dlu x terpk pun nak shoot gamba kat sni..


fuh, mlm ni msti sebak aku nak tnggalkan tempat ni..bnyak benda terjadi kat sni yg mematangkan aku..aku dpt kwn yg bez, tmpat yg cntik, kolej yg rmai idamkan, bnyaklah..but life must go on..lpas ni, 17 mei, InshaAllah aku g sabah ngan dorang sbg last trip kami..balik 2 bru aku apply keje..then, 5-10 thun akan dtg hopefully korang stay the same..maybe korang lg mtang, bnyak membebel dr aku(sbb anak da rmai), but our frenship will remain the same k..



p/s: gamba korang yg len nt aku upload..sorang2..exclusive gitu..



lots of luv!

2 comments:

wawa said...

perh perli aku siot. supermodel konon. citt podah! weyh nnt upload pic solo aku yg paling hot owkayhh

ana said...

ble mse ko ade pic hot ni??