Wednesday, November 13, 2013

Kawan yang dirindui

Kehadapan kengkawan yg dirindui,

Post ni bertujuan sesi membalas dendam kesumat dikala aku tak join korang chatting mengimbau kenangan lalu..jgn ler chatting malam2, aku ada projek bhai..


Sampai hati ko wawa cakap bau sendawa aku jijik..butthurt ar cenggini..


Nurul Azwa Zainal Abidin, dikenali sebagai wawa adalah salah sorang mangsa cerai dikalangan artis..hot kan dia ni, tengoklah gambar bawah 2, pakai shade sbb mata sembab laki curang pasang scandal tp tetap maintain cun..



ni gambar mase dinner college, nasib kaler hijau, kalau merah da ko kene buat show kat stage kan..
 
 


hot hot dia pun ada sikit chachat..


ingat lagi dulu masa ada pertandingan tarik tali..mulut dia la paling bising asik cakap malu malu malu, konfem kalah, jom balik, dah2 lah korang, etc..naik rimas aku, rasa macam nak tarik je mata dia yg sepet tu..pastu bila da menang, dialah paling terencat skali (baju kaler purple).



ok lagi satu pasal dia ni, dia ada KB..aku ada tanya laki aku "nak letak gambar apa untuk wawa ni" laki aku dgn excitednya jawab "haa!!letak gambar KB die!" so puasla aku cari gambar KB die, jumpalah sekeping..gambar belah kanan menunjukkan yg kitorang takde KB..huehuehue




ok ni plak pasal Raihan Mohamad atau nama manjanya Raico..gambar dia ni lah paling senang dicari skali..haha..
raico, ko igt, ko da sogok aku dgn gambar dila, gambar ko yg bawah ni boleh terlepas?? nehi beta nehi..(jgn nak butthurt sgt la, nnt tak comel)..

dialah maskot cheezel yg sebenar..hihi..



takde gamba maskot lain untuk aku comparekan la for this pic..aiseh
 

macam skema je, macam baik je, macam gud gud je..padahal ermmm..



hot tak saya?
  


tadaaaa!!! inilah rupa sebenar dia..sape yg kate tak cantik aku sebat punggung dia.. aku bg extra large gambar ni, ok tak raico?




Next is Nur 'Adilah Abd Rahman or Dila..
Gamba dia susahhhhh sgt nak cari yg klakar2 ni sbb die suka control n PALSUKAN senyuman die..sume gamba die fake gile kalau senyum..rasa nak tampar2 je mulut die..so tak banyak yg aku boleh kenakan dia..takpe2..




tapiiiii aku ada satu gambar yg dia tak bagi upload kat fb, so aku upload la kat blog..huehuehue


 




last but not least Masniza Hanim Abd Hadi @ Mas
dia ni pun aku tak banyak gambar yg boleh dicanang kat sini, tp kalau teringat ragam mas ni mmg aku boleh ketawa sorang2 sambil lap air mata..especially time dia nanges bila dpt tau yg nasi goreng dia masak da abes dimakan..ala shiannn..

dia suka buat muka comel (comel ke?)..ok la ok la, oleh sbb mas ni baik n banyak jd sponsor untuk kami, so aku awardkan ko sbg kawan tercomel n plg tough skali yg pernah aku ada..

jaguh badminton ni, jgn memaen, skali die smash hancur sume organ dalaman korang..



masa pertandingan tarik tali tu kan, dia je lah yg sorang tarik beriye2 sampai kitorang menang..yg laen sume action je lebih.. kalau zoom gambar ni mmg nampak jelas muka dia yg comel n ketat tu sbb nak tarik badak2 kat depan tu..



tough tough jugak, penampilan kene jaga..ha ni la datin masniza kita..



eh, terjumpa plak 1 gambar social ko..haha




ok la, to be fair, aku letak gak gamba paling tak senonoh yg pernah aku ada..adil gitu.



 

you know that i miss all of you, that's why i'm doing this..alah, apelah sgt gambar2 ni kan..biasa2 je pada aku..takdela klakar pun, sebak adalah tgk gambar2 dulu masa kat uni..banyak gila kenangan best dgn korang..banyak lg aku nak upload gambar kengkawan yg laen, masing2 sume rapat, bukan kita berlima je..tp sbb kita berlima je aktif bergosip, tu yg aku review pasal korang ni....i just hope that our friendship lasts forever..kan kite ada rancang nak pegi umrah same2, hopefully God grant our wish.

BFFF ok! (Best Fucking Friend Forever)

 

Baby, ni ummi n kengkawan masa zaman 60-an..vintage gitu


haa, ni kawan ummi masa zaman 90-an plak..nnt baby dah lahir, boleh lah mintak hadiah yg mahal2 kat mama2 ni sume..dorang ni sume banyak duit tau, setakat pegi melancong kat Europe, China, Indon tu pejam celik je dorang ni..bila da besar nnt pun, pm kat facebook je mintak souvenir dari mama2 ni ok..
(dari kiri: mama zaza, mama wiwi, mama chocho, ummi, mama lala)




Till then,
kawan yg merindui..

No comments: