Thursday, July 2, 2009

Lepas ni...

Lepas ni x de lg la aku denga;


-Jeritan maut boss yg memanggil2 nama sesape yg die suke temasuk aku bile sumting happen
-Suara lantang boss yg suke bebel di tenga2 ofice(bebel2 pun tp hati boss baik,kan boss?)
-Suara boss yg slalu mrh loga..(scene ni aku sgt suke..haha)
-Gelak tawa kat office gara2 lawak azam
-Usikan daripada boss dan azam yang kate aku gemuk n kuat makan
-Sesi luahan hati aku pada kak zu
-Panggilan kak zu utk tolong die wat ayat English
-Suara nyaring kak mala bile tepon org
-Suara2 1 office yg gelakkan aku bile aku kene perli ngan azam atau boss
-Same2 ngumpat Mr Low Pat Chee (boss procurement yg ntah pape) kat surau
-Usikan pak cik kantin n usikan org sekeliling kat kantin 2
-Usikan guard2 yg suke mintak no fon
-Sesi luahan ketidakpuashatian abg ujang terhadap company ni
-Bunyi mesin kat lab yg sgt bsing 2
-Suara loga yg asik tnye bile gaji nak msuk time hjung bulan
-Suara en ghani yg comel ala2 baby 2


lepas ni x de la aku dapat;

-Task atau keje2 yg diberi oleh boss n azam
-T-shirt n tuala free
-Cek elaun dr kak mala
-Makan megi senyap2 ngan huda kat blik pantry
-Makan lunch rmai2 kat kantin
-Makan free secara tetibe kat kantin (org yg blanje slalu berahsia)
-Makan sedap2 time lunch dialogue ngan ceo
-Makan mknan india free besama2 mat saleh (boss ajak lepas aku paksa die ajak aku)
-Gi outstation kat PD + cuti2 malaysia + claim outstation(ni yg aku suke)
-Tdo ngan huda kat surau smpai x seda2 (sbenanye huda wat skali je aku yg wat benda ni bnyak kali..shh)
-Pkai boot yg berat, mask yg wat aku sesak nafas, topi yg senget n jaket yg menjolok mata
-Pura2 bz tp sbenanye aku main pet society kat facebook and update blog
-Sukaati aku print n phototstat ape2 yg aku suke kat office
-Rasa kesejukan air cond office yg mcm nak bekukan org n kepanasan site yg dikelilingi debu2 simen
-Amik gamba Gandhi mse die tdo dlm office n forwardkan gamba 2 dlm emel
-Tgk gamba lucah kat lab (xde la lucah sgt pun sbenanye)
-Rembat kertas A4 Holcim n Geocycle yg ade cop rasmi (azam ckp bole amik tp jgn bgtau sesape)
-Beli barang Avon yg dijual oleh salah sorang driver Geocycle
-Share resipi masakan dalam surau
-Bodek2 1 office dgn bg kek batik special made by me

No comments: