Sunday, August 23, 2009

3.11 am

skang jam kat laptop aku mnunjukkan 3.11am..oh 3.12am plak..aku mengantuk + sakit kpale mengadap laptop for almost 24 hr..dipaksa n tepakse..aku kene siapkan fyp design..presentation fyp kamis ni, isnin ni plak kene tnjukkan progress design aku..what the heck!

smbil2 2 aku jengah blog2 org len..saje nak jd minah kepoh pg2 buta ni..klu aku da stat suke bce blog org 2 aku akan follow je for every new entry..

hrmmm..tibe2 aku rse mcm x bez plak tjuk fyp aku..x commercial lngsung..adoi otak..nape tetibe ko pk camni plak??pening pale aku ni..ape2 pun aku rse x bez tjuk yg aku da bg 2..ermm,rse nak tuka, juz slight changes,bole x?klu tnye dr hamdan a.k.a supervisor aku utk fyp ni mst die angguk je..

tajuk asal
-characterization of fly ash n bottom ash in Jimah Power Plant

idea lain
- Jimah Power Plant coal bottom ash as road base material
-trace elements of fly ash and bottom at Jimah Power Plant for brick making and concrete production
-phase mineral and composition of composite sample of bottom ash at Jimah Power Plant as road base material
-morphological, minerological and engineering characteristics of Jimah Power Plant fly ash and bottom ash

sakit pale aku pk kan tajuk..blom lg buat proposal (tenga wat la ni)..igtkan nak tdo kejap td,tp rumet aku bole plak psang lagu cintan 80-an..aku da wat signal (body language) yg menandakan aku nak keamanan, die tetap x phm..da la aku ssh nak tdo..nsb la die psang slow volume..tp aku tetap rase mcm nyamuk menari n menyanyi lagu2 lullaby kat telinga aku..last2 aku decide bgun utk siapkan proposal ni..skang rumet aku da tdo..jgn la aku tdo plak lpas ni, sbb konfem aku x kan bgun sahur n solat subuh sbb aku bese tdo continuously..sbb aku bukan batch reactor yg bole kejap tdo kejap bgun..

aish..mkin aku giat pulak writing kat blog ni..siapkan keje la oiiiii!!!





aduh..mlasnye nak truskan..otak aku mcm da cramp mcm kaki aku cramp daki bukit pangsoon mse 2..adush..caiyok utk aku..





ahhh..tewassss...aku stil lg perlukan 'fun' sblum aku smbung projek aku yg bernilai billion rm ni..



ok la aku try utk smbung wat keje ni..smoga bulan Ramadhan dpt inject n stimulate bdn aku seperti robot yg x pernah knal erti penat..

No comments: