Friday, August 21, 2009

what is the chemostat

what is the chemostat???

aku mmg leh kwn ngan bruk..sbb td aku tekejut sebiji mcm beruk..jumpe soalan ''what is the chemostat'' serius shit soalan ni sbenanye sng tp sbb aku terlepas pandang aku x leh jawab.. dlm test fermentation td mmg wat aku jd MCM beruk..mknenye aku MCM je bukan bruk btol pun..ade ke patut kebanyakan soalan yg kuar sumenye yg aku anggap x msuk sillibus..jawabnye siput berak dlm sluar la..sambil tgk kete lalu lalang kat highway plus aku brangan nak kawin cepat- malas nak amik exam da- plus aku nak mkn nasi lauk ikan asam pedas kat ss lunch nt, aku pun hentam je la sedaya upaya aku..

bkn subjek ni je, subjek management n utilisasi sisa pun camtu gak..confident je aku stay up smpai ke pg bce bku smbil tgk cite nustan..ape yg aku confident benda x kan kuar rupenye itula yg tepampang kat ketas soalan test..bukannye aku x bce buku..aku bace+hafal setebal 30 helai beb..wlaupun x sume tp plg bnyak stakat ni yg penah aku bace utk 1 test..

walau ape pun i've no regrets at all sbb amik fermentation ni..like love at the first sight..dlu x cadang pun nak amik subjek ni, tp sbb aku men try je msuk kelas ni aku trus suke..plus aku suke ngan lecturer ni (prof madya dr norhafizah)..die mmg sgt cool n sporting..

aku dpt rsekan itula blasan maut sbb aku suke ponteng kelas..so x dpt hint utk exam..citoet!..mane x nye aku ponteng, kelas stat kul 8 pastu kene stay up wat design..(wlaupun blum stat sgt wat design 2)..
padan muke aku yg suke golek2 kat katil pg2 pastu bgun utk mkn tengari je..padan muke aku!

No comments: