Wednesday, August 19, 2009

crite char kuey tiaw

location : tempat mkn serdang a.k.a padang
time : 6.45-7.00pm

abg amik oder kat kedai kuning : mkn ape?
aku : ns putih, daging goreng. tomyam seafud, telo mata, milo ais (saje mkn bnyak,lepas tensen)
mamat yg duk sbelah aku : ana, ape kite panggil 2, char kuey tiaw eh..
aku : a ah..nape nak kuey tiaw grg bsh?
mamat yg duk sbelah aku : bukan..char kuey tiaw
aku : o,kuey tiaw grg bese
mamat yg duk sbelah aku: bukan la..ala, char kuey tiaw 2..
aku : yela, btol la 2..
(perbualan kami diperhatikan oleh abg amik oder 2)
mamat yg duk sbelah aku : bang, ade ke char kuey tiaw x kat sni?
aku : ''mcm nak pndah meja sbelah''
abg amik oder kat kedai kuning : ''senyum simpul'' -nak kuey tiaw grg kering ke?
mamat yg duk sbelah aku : ''muke blur yg confident''-a btol la
aku : ''siyes aku nak pndah kedai lain''

No comments: