Monday, December 28, 2009

the night of the 1st day of the new sem

oleh krana skang kul 3.36am, so arini adalah ari petame utk sem yg bru utk sem yg terakhir bg tahun terakhir..skang ni aku blum mnd lg dr balik keje td..balik kul 11pm then aku trus pkai tuala (upss, dun ever imagine erh) n smpai skang aku pkai tuala..

ape aku buat?aku tgk crite nustan yg aku donlod sejak zaman dlu lg..aku tgk 2 crite, sarkar raj n heroes..crite sarkar raj mcm gampang skit sbb anak amitabh bachan belakon mmg sgt siput..cite heroes plak aku bg 4.5 bintang..

pastu aku trus bukak facebook..igtkan tenet x dpt lg sbb sume org da balik..oleh krana blik aku x strategik, so intenet FREE mmg x kan dpt klu sume org dlm kolej ni gune..

tengari td plak aku dpt losyen plus gamat dr akak aku..fresh dr kg halaman aku, jb..napela die x krim rm200 ke rm300 ke rm400 ke..ni krim mnyak gamat utk gatal2 aku ni..haish..

td aku keje sgt letih..mcm cipan pnye manager..mmg konfem aku benti next week..ade ke ptut die jdualkan aku balik kul 11pm next week..3 hari berturut2..da la mnggu mnggu ni pun sme kene balik mlm..kan aku da stat kelas, bg la blk awal whai manager yg lampi..aku igt boss aku syg aku..mane x nye..die pnah ofer aku jd manager 2 (riak skit)..tp aku tolak..ehem..pastu die asik puji aku je..puji punye puji die seksa aku..i'm quit ok next week..sgt letih smpai x leh tdo..aku tau aku kne mnd..lpas off laptop ni aku mndi ar..

motif aku crite?aku crite sume ni sbb aku nak crite yg aku mulekan final sem ni dgn benda2 yg x memberikan aku ransangan lngsung utk blaja n survive for dis semesta..haish..keje punye psal la ni..

No comments: