Tuesday, March 30, 2010

gara-gara dinner 2

gara2 dinner or shud i say dis time; gara2 wawa?

  • gara2 ade org ckp "ana, trust me" aku pun letak spenuh hrapan kat bdk ni utk tnjuk jln kearah bangi..
  • gara2 nak mencari hotel equatorial bangi, kami sesat smpai ke hang tuah..x psal2 nmpak klcc..aku rse mcm aku nak g ke selatan tp mkin kearah utara..
  • gara2 sesat smpai kl, x pasal2 gak aku kne hon kaw kaw pny ngan org2 kl yg glojoh ni..sori org kl, but i hv 2 say dis, some of u ok but some of them mmg kongja gle kat jln raya..nsb bek la aku ni bkn jns gelabah x tentu psal when facing dis sort of thing..tp dup dap dup dap 2 ada la..
  • gara2 mncari jln utk kluar dr kesesatan 2, da msuk kwsn prumahan yg sgt sempit n mse 2 ktiak aku da stat berpeluh2 dgn memusing2 stering antik 2 utk kluar dr situ....nsb bek la jumpe signboard seremban n sg besi..
  • gara2 sesat 2, mnyak da empty tenga jln..tp sbb Tuhan pnye kuasa, kami smpat blk serdang isi mnyak petronas..klu la kete 2 bole isi mnyak lain, da lme aku x patah blk serdang..(hey petronas, tmbah la stesen mnyak kat kl nih)..
  • gara ke'panik'kan wawa si bdk overconfident 2, kami kne ketawa ngan bapak si wawa ni sbb sesat..(2 la ko, confident sgt, da sesat bru nak kal ayah la ape la)..
  • gara2 peribahasa alang2 celup pekasam biar smpai kepangkal lengan, aku ttp truskan pejalanan mncr hotel equatorial bangi spy memudahkan perjalanan kami mlm ahad nt..
  • gara2 mnyak abis, kulop da wat mke taik sbb aku amik duit rm10 die kat kete utk isi mnyak..
    n last but not least, gara2 ni sume, si penunjuk jln kne aim ngan dr chua sbb ponteng kelas..

p/s:hey dinner, klu ko x bez nt aku x tau la nak ckp ape..mknn bia sedap bru aku puas hati!




6 comments:

wawa said...

gara2 hasutan ko aku ponteng klas

daLYaLaMHa said...

bongokss sekor-sekor
pergi tak ajak aku, kan da bernaseb malang.haha.
apesal tak tnyaaku je camne nk pegi?
aku da tau jalan dah haaa.ishk
naseb tak jd pape kat kl tu.

ana said...

wawa:kan aku kate aku snggp tnggu ko smpai kul 4..camne?da bodek dr chua?

dila:ade bdk 2 mmg confident gle.."mardiana, trust me".. terngiang2 kat tlinga aku smpai skang..huhu..kitorang klu bole nak cr jln yg dkat lalu highway..

wawa said...

x pe x pe..
nnt aku suro ayah aku tunjuk kan jln
pastu aku bwk korg lalu highway
before dinner ke..pas dinner ke...
aku x dulik!
nk gak tau lalu highway cmne!!!

ana said...

da la, mls nak caya ko lg da..g 100kali pun konfem ke ko igt?

qazplum said...

wakakaka...lawak sgt2. ana, ko tag la wawa nye post.