Monday, June 1, 2009

tekejut tp da lega

sedang aku menikmati panorama yg sunyi sambil menekan2 perutku sambil brangan dan smbil mendengar bunyi 'pulp' di lubang tandas yg berkilat 2 tibe2....
ring..ring..

aku pun angkat je la tepon wlaupun wktu 2 aku dlm 'emergency room'..tgk2 emy kal tnye psal lec visit..crite punye crite die kate dr dayang ikut skali mse lec visit 2..bile aku denga je perut aku mkin mengulas..2 kali aku msuk toilet pg ni..igtkan dr hamdan je rupenye wife die skali ikut..klu sape nak tau dr dayang adalah seorg dr yg ckup baik hati yg mengajar killer subjek, bg killer quest, killer thinking,killer...,killer....,killer....sumenye killer! sbb 2 la aku msuk toilet 2 kali..

original plan dorang nak dtg kul 11 tp sbb en azam tenga ct sakit,mr murali ade meeting kul 11am so dorang dtg kul 9.30am..aku igt stengah jam je..rupe2nye smpai kul 11am bru abis..nsb baik la mr murali ni jns bnyak sgt ckp mcm mak aku..die ckp x henti2 so dr dayang xde la tnye sgt kat aku..klu die ckp pun die tnye mr murali..aku duk kaku kat blik meeting 2..

cot cet cot cet...(sgala ape yg mr murali, dr dayang n dr hamdan bualkan 2 aku crite nnt2 je..tp aku ade prasaan 50% hepy 50% dissappointed atas ape yg dorang bualkan itu..huh)

pastu aku n mr murali anta dorang smpai ke parking..luckily mr murali da msuk ofic dlu..then aku salam dr dayang..ini adalah perbualan ringkas aku ngan dr dayang sblm balik..

dr dayang: ***,awak ok kat sni?
aku: ok dr,mmg hepy keje kat sni..
dr dayang: org2 kat sni sume ok?
aku: mmg ok..sni safety sgt strict..mmg strict..
dr dayang: ok,lps ni klu sy nmpak awak dtg lab pkai selipar mcm dlu sy report kat murali..
aku: ''terkesima''

last2 aku gelak smbil malu smbil bengang..

p/s; aku mmg dikenali oleh dr dayang n technician kat lab upm sbb aku slalu pkai selipar g lab wlaupun da bnyak kali kene mrh..

No comments: