Monday, June 22, 2009

my late father

i'm not forget yet my dad..cume lupe nak wish dlm blog..


HAPPY FATHER DAY to my late father..I love him so much~


mse kat umah cousin aku kat pd mse 2 tekeluar la cite psal keturunan..really sad when get back in the past..after dinner till 2.30am we talk abt the past including my late father..no end for this..hanya Tuhan dan kami je yg tau betapa peliknye keturunan kami..klu cite pasti rmai x pcaya..especially belah bapak aku..arwah bnyak simpan rahsia psal family kitorang..mse arwah meninggal dunia, aku baru masuk matrik..aku x dpt ngadap arwah..kebtulan bas ngan teksi yg aku nek utk balik jb sgt lmbt..mse 2 suara aku je dlm bas 2 teriak menangis..aku da x peduli ape..dunia aku mcm da tebalik..oleh sbb aku lmbt balik dorang tepaksa kapankan mayat dlu tp x tutup muke lg..smpai kubur dorang x abis kapan sbb tnggu aku n akak aku utk cium dahi buat kali terakhir..maknanye kat kubur la baru aku jumpe n cium dahi arwah..lpas 2 baru dorang kebumikan..sdh x tekate..aku da jd anak yatim..tp aku redha..aku igt lg zaman dlu2 mse aku kecik..aku la yg plg manja ngan arwah..mlas la nak cite..aku sebak plak..
ape pun smoga roh Mohd Noh Bin Mohd Amin tenang di sana..Al-Fatihah~


p/s: tenga sdih2 taip entry ni akak aku yg ke-2 kal.."ko nk g tanjung balau x for 3 days next wk?"..tetibe aku tesenyum..thanx kak midah..mst la aku pegi..hehe

No comments: