Tuesday, June 9, 2009

pointer ku drop lg

oh pointer..nape ko drop bgitu bnyak..aku sygkan ko..aku da berusaha bersungguh2 utk naikkan ko ke 3 pointer..nape ko x nak nek..nape degil sgt ni..ade lg setahun...camne nak aku nak nekkan ko lg ke 3 pointer..aku sdh tau x..aku mcm nak nangis tp aku than je sbb aku skang kat ofic..ntla aku msuk blik air aku nangis..sampai ati ko drop camtu je..aku harap ade technical problem n they will fix it when we coming for new semesta n there will be slight changes for all pointers..hoping that my pointer will increase..

''Ya Allah, aku redha dgn keputusan ini..tp berila aku harapan baru utk aku Ya Allah..Ya Allah berilah aku peluang untuk aku berjaya dgn cemerlang didunia dan diakhirat..sesungguhnye ko Maha Berkuasa atas tiap2 sesuatu..Amin''

No comments: