Thursday, June 4, 2009

sampai ati die

msg ni aku bru bce kat fs..aku da lme x bukak msg kat fs

Date:
05/19/2009 3:45 pm
Subject:sori..
Message:
aku bkn merajuk, tp ak ade sbb xnk jwb call kau.. xpe la.. aku tgk kau pn ramai kwn.. aku bkn baik sgt.. aku x salahkn sesape sbb aku tahu aku pn teruk gak..



sampai ati die wat aku camni..
die seorg insan biasa yg mmg aku syg..
aku anggap die mcm kakak aku,adik aku kdg mak pun ade even die sebaya ngan aku..
sanggup die wat aku camni..
die x patut wat aku sedih camni..
biala berpuluh2 org sktkan ati aku tp aku still bole tersenyum..
aku akan anggap 2 sume rubbish thing..
tp aku mmg x leh trime die yg ckp camtu..

aku tau aku slalu sktkan ati die..
die pun pnah sktkan ati aku gak..
tp aku x pnah sesakit mcm ni..
smpai ati die..

dlu kitorang mmg kwn baik..
sbb die mmg baik..
zaman sekolah aku dlu sgt seronok pun slh satu sbb die..
aku slalu hepy kwn ngan die..
aku x sangka bile da lme x bejumpe die wat plak camni..

jean,
aku ngaku aku wat ko mrajuk dlu..
tp mne sifat pemaaf ko 2..
aku mmg x pcaya sbb remeh 2 ko bole mrajuk..
mungkin ko x kate ko mrajuk..
tp aku phm statement ko 2..
sbb aku mmg phm sgt ngan ko..

kite pnah gado lebih truk dr ni..
2 sume sbb org lain yg mmg aku benci sgt dlm dunia ni..
tp kite still bole bekawan mcm bese..
wlaupun ko x bg reason yg sbena tp aku nak mintak mf bnyak2 kat ko..
aku nak ko tau yg

''KO MMG KWN YG HEBAT YG PENAH AKU JUMPA KAT DUNIA NI''

tp aku da hlg slh seorg kwn hebat aku..

aku x hrp ko bce ni tp klu ko bce ko tau kan aku camne..ko tau aku akan LUPAKAN dan xkan igt balik..last word dr aku utk ko..

TRIME KSH SBB PERNAH JD KWN TERBAIK AKU.

No comments: