Wednesday, February 22, 2012

sensitif

post ni patut aku karang right away mase aku terase 2..
tp asik postpone n postpone..

aku sensitif..sgt sensitif..
nampak kuat, tabah, slelamba, gila2, suke wat benda bodoh, x denga kate org, mulut bole thn mcm puaka,
tp aku sgt sensitif..
ntahlah, da natural ataupun org ckp semulajadi..

hati aku mcm telur kuning..
kalau setakat gentel ngan jari, x de pecahnya..
tp kene cucuk ngan lidi terus meleleh2..
sedapnya kalau makan telur mata separuh masak..iklan..
walaupun luas permukan jari adalah lebih besar dr luas permukaan lidi..

susah aku nak lupa bile aku da trase..
aku tetap berfikir dan terus terasa..
x bestnya jadi camni..
tp ttp kene bersyukur, sbb aku punya perasaan..aku bukan telur kuning..

aku x tau aku nak citer kat sape bile aku trase benda 2..
aku nampak benda 2, terus sentap..
tp aku still lagi senyum kat die..
tp smpai lah ni aku x paham..
da lah terasa, x paham lg..haih..
knape die buat mcm 2..
aku bole terima org yg x suke, benci meluat ngan aku buat benda mcm 2..
tp die adalah org yg sanjung (perasan), yg kate dpn2 suka kawan ngan aku..
selalu share rahsia kat aku, ikut je ape advise aku..
tp die buat mcm tu..x paham..
nak kate aku bengap, baru je amek soalan IQ td dpt 126..
pening..

dulu pernah, sbb nak turutkan kerisauan die, aku dengan beraninya buat benda bodoh..
sampai org x percaya kat aku..
nyesal ngan aku...
pandang sinis aku..
tp aku puas hati sbb aku x menyusahkan semua org..kononnya..
rupa2nya, benda 2 bukan kerisauan yang sebenar..
buktinya aku nampak benda tu..jelas lg terang..




p/s: aku rindukan kak ain..kak ain da mcm kakak aku yg sbena..die jarang bukak tenet, n aku rse die x bace blog..die keje kat flex sbg qms engineer..die anggap aku lebih dr adik die..die sgt baik dan die terbaik..sori sbb buat akak menangis sbb sy tinggalkan akak..benda ni la yg wat aku nyesal tinggalkan flex..tsk (hingus).


No comments: